שלום

אז זהו, אחרי שחפרתי לחצי עולם בחודש האחרון – בסוף באמת פתחתי בלוג… 8)

נכון, עוד אין לי ממש מושג מה הולך כאן ואיך לתפעל אותו כמו שצריך, אבל גם זה יגיע.

כמובן שבקרוב אני גם אשנה את העיצוב של הבלוג, אבל זה בטח יקח עוד כמה ימים (ביליתי עכשיו משהו כמו 5 שעות רק בהרשמה והתעסקות ממש ראשונית וכבר אין לי כח לנסיונות הערב…😳 ).

 אני ממש גרועה בכל ההתחלות האלו, אז אני פשוט אגש ישר לעניין, בלי הקדמות מיותרות.

 מוקדם יותר הערב חזרתי מסופ”ש הסדנאות המדהים שאירגנה נתנאלה, לרגל פתיחת החנות החדשה שלה (החנות הפיזית, כמובן. הוירטואלית כבר ותיקה בשטח…). דובר כבר רבות על הפקת הענק הזאת ועוד ידובר, כי אכן היה אירוע ברמה שהציבה סטנדרט חדש לגמרי בסצינת היצירה המקומית.

אני יכולה לומר שעם כל הציפיות הגבוהות שהיו לי לגבי הסופ”ש הזה (והיו!) – זה עלה מעל ומעבר לציפיות האלו.

את הסדנאות העבירה לנו נטשה המקסימה – והנה קישור לבלוג שלה.

 בינתיים, עד שאני אכתוב את כל מה שיש לי לומר ולהראות בנושא, תוכלו לקרוא חוויות אצל חלק מהבנות האחרות שהשתתפו, למשל: פרפרים, הדרלינג ותמר (אם יש עוד מישהי שכבר פרסמה פוסט בנושא ורוצה שאקשר לבלוג שלה – אתן מוזמנות לכתוב לי). בקרוב גם נתנאלה תפרסם בבלוג שלה רשימת קישורים לפוסטים בנושא.

 הבעיה היא שמרוב התרגשות שכחתי לצלם את רוב הדברים. אז הנה תמונה אחת מתחילתו של הערב הראשון, מיד כשחילקו לנו את תיק המתנות המשגע. אפשר להתרשם מהצבעים השולטים – ורוד (אלא מה..?), תכלת ולבן. זה לא משתקף בתמונה, אבל האווירה היתה פשוט קסומה!

 ואם כבר הזכרתי את תיק ההפתעות המדובר – הנה מה שאני קיבלתי (כן, כולל התיק הורוד והמהמם שנמצא שם ברקע):

 

כמובן שהתיק הוא לא הדבר היחיד שחזרנו איתו הביתה. קיבלנו גם ערכות מתוקות ביותר של  Basic Grey להכנת קופסאות קטנות בכל מיני צורות (זה היה אמור להיות חלק מסדנאות make and take  – אבל אנחנו הסתפקנו ב take …):

 

וכמו שאתם כבר יודעים, היו גם הגרלות של פרסים שווים ביותר! אני זכיתי בשני אלבומי צ’יפבורד שחורים של חברת  Cosmo Cricket:

 

הארגון עצמו היה מופתי – נתנאלה חשבה על הכל, עד הפרט האחרון, והאירוע תוקתק בצורה יוצאת דופן! כאן המקום להודות לה ולמשפחה שלה על כל ההשקעה המטורפת הזאת! (והאוכל שהכינו ההורים של נתנאלה היה פשוט נהדר!! ואתם לא מאמינים איזה מגוון ואילו כמויות הם הכינו…).

 יש המון המון המון מה לכתוב ולהראות אחרי כל האירוע הזה, אבל כבר מאוחר והיות ובשלושת הימים האחרונים ישנתי במצטבר פחות מעשר שעות – אני חושבת שאני אפרוש בשלב זה… המשך יבוא…

 וכמובן, כמעט שכחתי – ברוכים הבאים לבלוג שלי 😀

22 Responses to “שלום”

  1. פייה שימושית Says:

    תתחדשי על הבלוג!!!
    נשיקות
    לימור

  2. קרן (פרפרים) Says:

    איזה סיפתח נהדר לבלוג! היתה באמת חוויה חד פעמית שרק נתנאלה יכולה להפיק…
    קרן.

  3. Hadarling Says:

    יייייההה איזה כיף יש לך בלוג חדש!!! תתחדשי ותהני! יופי של פוסט להתחלה… היה כיף נורא ושמחתי ממש לראות אותך!!!

  4. אילאיל Says:

    איזה כיף שיש לך כזו חוויה מדהימה לפוסט ראשון?!

    תתחדשי ותהני
    אבוא לבקר

  5. tamari Says:

    שיהיה בהצלחה ומזל טוב על הבלוג!
    היה מעולה וכיף להכיר!

  6. זהר Says:

    תתחדשי….אשמח להמשיך לבקר ולראות מה חדש בעולפ היצירה שלך. את מוזמנת לבקר בשלי🙂

  7. hila696 Says:

    תתחדשי!

    מוזמנת לבקר גם בשלי (אין לי מושג איך עושים קישור..)

    איזו חוויה מדהימה נשמע שהיה לכן- נתנאלה היא אכן מגה- מלכה…

  8. nili ch Says:

    תתחדשי
    ואיזה יופי של פוסט ראשון
    גם התוצרים בפוסט השני משגעים
    כל הכבוד ותהני מהבלוג

  9. yael Says:

    אם כבר לכתוב פוסט ראשון – אז זו הדרך!!!
    את עדיין בהיי? -היה כיף להכיר

  10. חגית Says:

    תתחדשי על הבלוג, ואיזה כיף לך שהיית בסופשבוע של נתנאלה!!

  11. Sharon Says:

    תתחדדשי על הבלוג!!
    אחלה פוסט.
    רואים שנהנתן.

    שרון

Leave a Reply

