המלצות חמות

התכנון המקורי שלי היה לסיים השבוע את העלאת העבודות שלי מהסדנאות של הסופ”ש הקודם, אבל אני חושבת שאני אמתין קצת עד שתהיה לי מצלמה חדשה (שזה אמור לקרות במהלך השבוע הקרוב, אני מקווה…) – כן, הפנמתי את ההערות שלכן…  :)  (ותודה!) 

 בינתיים אני רוצה לנצל את הזמן בשביל לרשום כמה המלצות:

 נתחיל ממישהי שבטוח אתן מכירות – אלונה. עד הסופ”ש האחרון יצא לי להכיר אותה רק וירטואלית, דרך הבלוג המדהים שלה, אבל במהלך הסופ”ש אצל נתנאלה הזדמן לי סוף סוף להכיר אותה באופן אישי ואפילו לשבת מולה בכל 3 הימים (למרות שבכל נתנאלה דאגה להחליף לנו את מקומות הישיבה – שזה היה רעיון נפלא!). מה שבעצם אני רוצה לספר לכם זה על קולקציית התכשיטים המ-ד-ה-י-מ-ה שהיא הוציאה לאחרונה. אפשר לראות אותם בחנות החדשה שלה ואחרי שראיתי את השרשראות האלו במציאות – אני יכולה להעיד שהן פשוט מהממות!!! (אהבתי מאד את כולן, אבל התאהבתי באופן מוחלט בשרשרת המסויימת הזאת).

 המלצה שניה, מתחום שונה לחלוטין:

עופרה המוכשרת, בעלת סטודיו petit – מטבחי עץ לילדים, מכרה לאחרונה את המטבח ה-100 שלה!! ואם תסתכלו באתר הבית של הסטודיו – תבינו מיד למה. שיקום מי שלא רוצה כזה מטבח לעצמו! לכבוד המאורע החגיגי החליטה עופרה להעניק 100 ש”ח הנחה על כל מטבח עד סוף דצמבר – אז מהרו, כי אין עוד הרבה זמן… ואם זה לא מספיק – אתם יכולים גם לזכות במטבח במתנה!! איך?? כנסו לבלוג לקבלת הפרטים… ואת הבלוג הזה, תוצרת בית, חולקת עופרה עם גיסתה הגר, המוכשרת לא פחות: כדאי לכם להיכנס ולקרוא – מחכים לכם שם פוסטים צבעוניים ומיוחדים!

 כמו שאתם יודעים, הבלוג שלי קיים רק שבוע ימים, אבל במהלכם כבר יצא לי להכיר כמה וכמה בלוגים ואנשים חדשים, בזכות התגובות שהשאירו לי. אחד הבלוגים האלה נכתב ע”י זהר, המתגוררת בלונדון ולא רק משתפת את הקוראים ביצירותיה ובכשרונה, אבל גם בקישורים מעניינים ומועילים בתחום – מומלץ להכיר! אותה זהר היא גם בעלת הבלוג “משפחה מטיילת” – קפצו גם לשם וקבלו המלצות שוות!

 את כל האנשים האלה שכתבתי עליהם הכרתי רק בזכות המרחב הוירטאולי. לא להאמין, נכון? וכמו שכתבה לימור הפיה השימושית רק השבוע – איך היו נראים חיינו בלי האינטרנט…?!

 {בימים הקרובים אני אנסה להתמודד עם הטכנופוביה הקלה שלי ואנסה ללמוד איך להוסיף קישורים בצד הבלוג. ברגע שזה יצליח לי – אני אוסיף לא רק את הקישורים מהפוסט הזה, אלא עוד המון קישורים לבלוגים של יוצרות, בעיקר מקומיות. אם אתן חושבות שאני לא מכירה אתכן או את הבלוג שלכן – את מוזמנות לכתוב לי ואוסיף אתכן בשמחה!}

 עד כאן להיום…

נגה.

Leave a Reply

