אבני דומינו מטופלות

לפני שבועיים השתתפתי בסדנה שהעבירה חגית – טיפול באבני דומינו.

הסדנה התקיימה בסטודיו המקסים של דפי, בעלת החנות מסטיקים.

 

עבורי זו היתה ההתנסות הראשונה בעבודה עם דיו אלכוהולי והיה מאד מעניין!

 

האבן הראשונה שעשיתי נראתה בסופו של דבר כך:

לצערי, אין לי תמונה של איך שהיא נראתה בהתחלה – אבל ההבדל הוא עצום… בהתחלה היא יצאה מאד כהה וקודרת, למרות שהיתה עליה הבלטה בצבע לבן (בתמונה קשה קצת לראות, אבל יש שם החתמה של אות בסינית שהובלטה בעזרת אבקת אמבוסינג ואקדח חום…). אחרי שממש התבאסתי מהתוצאה, חגית הציעה שאני אנסה לתקן, כי להרוס אני כבר לא אוכל… הוספתי דיו בצבע צהוב. אמנם זה “ביטל” לגמרי את הלבן וטשטש את ההחתמה, אבל זה בהחלט ריכך את המראה הכללי ואפילו גרם לי לא לרצות לזרוק את האבן הזאת לפח.

 

באבן השניה שהכנתי, השתמשתי בטעות בדיו הטוב (תקראו כאן אצל חגית ותבינו למה אני מתכוונת…):

הייתי בטוחה שזה הרס לי את כל האבן, אבל נראה לי שבסופו של דבר זה לא כזה נורא. (ד”א – גם באבן הראשונה השתמשתי בדיו הטוב, אבל היא גם ככה יצאה כהה מדי)

 

האבן השלישית היא זאת:

והיא עברה ה-מ-ו-ן גלגולים עד שהיא נראתה ככה…שוב, בזכות חגית ששכנעה אותי להעז ולהתנסות. כאן דווקא מאד חששתי מזה, כי הרקע הראשוני שיצא לי (שהיה אדום עז למדי) היה ממש יפה בעיניי ולא רציתי לוותר עליו. אמנם בסוף באמת לא נשאר זכר מהרקע הזה, אבל אני די אוהבת את התוצאה (ומבין כל האבנים שהכנתי – זאת האבן ששאר המשתתפות בסדנה הכי אהבו).

 

והאבן האחרונה היא האבן האהובה עליי מבין כולן (וכאן כבר השתמשתי בדיו היבש…):

 

והנה תמונה קבוצתית:

 

ובתוך הקופסה החמודה שחגית לימדה אותנו להכין:

 

 

(תסלחו לי על איכות הצילומים. מסתבר שאני והטכנופוביה שלי קצת מתקשות בקורס צילום. אבל אני לא מרימה ידיים…)

 

אצל חגית בבלוג אפשר למצוא רשימה של הסדנאות שהיא מעבירה (מהר! בקרוב הסדנאות יוצאות לחופש…) וגם אצל דפי ניתן למצוא רשימה של כל הסדנאות שמתקיימות אצלה בסטודיו – מומלץ!!

נגה.

4 Responses to “אבני דומינו מטופלות”

  1. nilich Says:

    מקסים
    גם בעיני השלישית היכ יפה דווקא

  2. עינבלית Says:

    גם אני מגיעה הנה לראשונה בזכות תגובתך אצלי בבלוג. אבני הדומינו יפהפיות! אני חושבת שטוב שהמשכת לנסות. מחכה לפוסטים חדשים ממך (כבר דצמבר!)
    עינבל

Leave a Reply

